Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Mar 2024 11:52:39 +0200

Tere!

Peipsiääre Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust 
nr 2411002/02277 aadressile Tartu maakond, Peipsiääre vald, Vara küla, 
Pärnaõie (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Edastan uue kauplusehoone kinnistule juurepääsu 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26921611>  (menetlus nr: 
421091), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Peipsiääre Vallavalitsus) või menetleja (RAIMOND VÕIMRE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister